2010. szeptember 16., csütörtök

Újra működik a gépem! + helsinkiben jártam

Puszi Mindenkinek,

újra működik a gépem! Ugyanis Helsinkben vásároltam egy új billentyűzetet :)
Na de menjünk sorjában.

Helsinki térkép:


A térkép jobb alsó sarkához legközelebb fekvő öböl (az öböl bejáratánál pár kis zöld sziget), na ott vagyunk mi kikötve.
Az információs pultnál lehet kérni a biciklikhez kulcsot, direkt a személyet részére van fenntartva!

Úgyhogy fel is pattantam, irány balra a part mentén. elérkeztem egy vitorláskikötőhöz:



Itt épp egy szép partszakasz:

Végül befordultam jobbra, a város felé, mert computerboltot kerestem, ugzebár...
helyette találtam egy konyhastúdiót! Favikááám itt ay új munkahelyed! 10-től 5-ig van nyitva, az nem olyan vészes, ugye?


Származási hely: Milán blogja






Származási hely: Milán blogja






Származási hely: Milán blogja

Na aztán tovább, elérkeztem egy marhanagy bevásárlóközponthoz: a képen látszik, hogy errefelé tényleg nagyon sokan bringáznak! (És persze marha jó kerékpárutak vannak mindenütt...)

Származási hely: Milán blogja


Na végül itt vettem a billentyűzetet:

Származási hely: Milán blogja

itt meg aztán megálltam kajálni, mert már eléggé unom az itteni kaját, bár nagyon finom, de már mégis meguntam...

Származási hely: Milán blogja
Nyami-nyami :)

Származási hely: Milán blogja


Jövök visszafelé, a hajó még a kikötőben szerencsére :)

Származási hely: Milán blogja

A bejáratnál Gianluca Pierangelo és Pamela fogadják a vendégeket nápolyi muzsikával:

Származási hely: Milán blogja
Éééééés: újra működik a laptopom, juhéééééj!

Származási hely: Milán blogja


na ennizt mára, most varrnom kell mert túl hosszú az új számunkhoz a nadrágom, aztán meg 18h30-kor kezdődik az ún "promenád" számunk (most itt 17h20 van)


Ja az új billentíűzet persze finn nyelvű!! hihi Ezért pl mindig összecserélem a z-t meg az y-t bocs a hibákért...

Pussz

3 megjegyzés:

  1. A szöveg mindig jobb és jobb... (Pl. a háborgó tengerről és háborgó tengeribetegekről meg tánctanoncokról!)
    A képek megint kiválóak ...(Származási hely: Milan blogja - ezt a blogspot írja oda?)
    Miviana
    U.i.: Melyik tetszik jobban: Stockholm vagy Helsinki? M.

    VálaszTörlés
  2. Hi Milcsi!

    Meeegyek rögvest..
    Nagy francokat egyébként! Jó kis cégünk van itthon Tomi barátommal. Dehogy hagyom itt! Van sok rendelésünk, meg még persze jöhet új! (aki olvassa a megjegyzéseket, annak írom, hogy a konyhákon kívül mindenféle más bútort is csinálunk (pl. Milcsi nappali bútorát is mi készítettük.../ez volt a reklám helye/)
    Milcsikém, nem telettél volna, ha nem öntöd le sörrel a billentyűket.. :D
    Favi

    VálaszTörlés
  3. "Származási hely: Milán blogja" - ezt a blogspot írta oda, igen, mert másképp szűrtam be a képeket mint eddig.

    Egyelőre Helsinki jobban tetszik, de még sok mindent nem láttam, pl nem voltam még Stockholm óvárosában, ami egy szigetre épült, stb.

    Ü:M

    VálaszTörlés