2010. szeptember 16., csütörtök

Kidobott az agy

A fene egye meg nem tudtam ma ejszaka rendesen aludni, kb 3-kor fekudtem, mert megneztuk a tegnapelotti show videofelveteleit, de mar 7-kor kukorekoltam, ugyhogy aztan lejottem reggelzni, hatha attol elalmosodom :)
Egyebkent minden OK, ma szeretnek kimenni vegre a varosba, hogy vegyek billentyuzetet... Mert az elmult napokban nem tudtam a folyamatos probak miatt...

A Divina Commedia c. musor atalakitasa es a Bella Italia c. musor atalakitasa megtortent, tegnap a Divina Commedia-t elo is adtuk, es utana lejott a koreografus az oltozobe, es megdicsert minket, mondvan, hogy most volt az elso alkalom, hogy tetszett neki a musor!!! Ez nagy dolog, mert soha nem szokott minket dicserni, nagyon buszke volt mindenki :)
Gyakorlatilag fel tudnek tolteni reszleteket a youtube-ra, mert megvannak a felvetelek, hmm-hmm. Persze technikailag sem olyan egyszeru a dolog, de nagyobb baj, hogy tilos...
De szemelyesen barkinek nagyon szivesen megmutatom majd otthon, csak szoljatok!

Ma lesz az elso eloadasa az Uj Bella Italianak, ebben lett egy uj szamunk is, elo zenere, nekem egsz tetszik...

Na egyelore ennyi, mar kartyaznek egy jot, mert itt senki nem jatszik semmit :(
Kuldjetek kartyapartnereket!

4 megjegyzés:

  1. Milcsikéééém!

    Én mehetek kártya partnernek?
    Favi

    VálaszTörlés
  2. Favikááám!

    Várlak szeretettel! :)

    Találtam munkahelyet is neked, mindjárt tolom a képeket!!!

    :)

    VálaszTörlés
  3. Bruderem!
    Én sem tudok aludni. A kártyapartnerek azonban várnak a ParadisePokeren! Csak sajnos mindig megkopasztanak.

    VálaszTörlés
  4. Zalán+Favi! Nem tudunk együtt pókerezni valamikor a neten???
    Poén lenne :)

    VálaszTörlés