2010. szeptember 25., szombat

Álom

Tegnap ismét bulit tartottunk a szobámban, olaszok+magyarok együtt. Tényleg aranyos csapat jött össze, itt egy pár fénykép:






Luigi, az operaénekes Pvarottit hallgat :)



Hajnal 5-kor feküdtem :(
Aztán arra ébredtem, hogy egy elég fura álmot láttam, le is írom, mert ritkán szoktam emlékezni az álmaimra:

4-en szerepeltünk egy vetélkedő show műsorban, 2 lány 2 fiú vagy 3 lány 1 fiú(???) a Serenade hajó csapatából. A műsor címe "angyal vagy ördög" vagy valami hasonló volt. A műsor kezdő jelenetében egy koreográfiát táncoltunk, de nagyon fura jelmezekben: 2 ember fának volt öltözve, de olyan színű és anyagú jelmezben, ami tökéletesen megegyezett a háttér színével és anyagával, ezért alig látszódtunk, ki is voltunk bukva hogy hogy lehet ilyen hülyén szervezni a dolgot, most feleslegesen ugrálunk meg erőlködünk. A másik 2 ember más ruhában volt (azt hiszem én is), de arra nem emlékszem.
A következő jelenetben a műsorhoz jelentkező emberkékkel együtt szerepeltünk (mert mi fizetett táncosok vagy mik voltunk): egy nagy fedett "élményfürdő" egyik nagy, kígyó alakú medencéjében fürödtek a fiatalok, fürdőruhában, (tegnap uszodában voltam Helsinkiben és ott is volt persze melegvizes játszómedence, talán innen jött a flash), mi pedig (azt hiszem) ördögjelmezben úszkáltunk el közöttük (ugyebár az egyik műsorunkban itt a hajón ördögjelmezben bohóckodunk), illetve a víz sodort minket. A csajok próbáltak magukhoz csábítani (hüm-hüm :-D ), úgy tűnik, ez volt a műsorban a feladatuk . Ahogy elértem a medence végébe, egyre nőtt a sodrás, mert a medence lejtőssé vált, aztán átalakult csúszdává, de olyan csúszdává, amiben elágazások is voltak, és időről-időre dönteni kellett, hogy merre haladok tovább, persze rendkívül gyorsan, mert elég gyorsan csúsztunk. Az elágazásoknál néha fel volt rajzolva valamilyen nagy szimbólum, vagy szám a bal- és a jobboldali ághoz, és persze rendkívül veszélyes volt, mert ha nem vagyok ügyes, akkor a sodrás miatt fennakadok az elágazás élén, ajjaj...
Na viszonylag ügyesen lavíroztam, emlékszem, hogy a legutolsó elágazásnál a bicikli szimbólumot választottam (sokat biciklizem mostanában, hihi), így aztán mikor megérkeztem a végére, láttam, hogy az én kijáratomnál üldögélő bíró elismerően bólint, és aztán hamar kiderült, hogy én érkeztem elsőként a célba :) (addig nem gyorsasági versenynek tűnt a dolog, de hát egy álomban gyorsan változik a helyzet :)
Ja, és az időmérő bíróm Presser Gábor vagy valami hasonló celeb emberke volt, hihi

Na ezt rakjátok össze :)

A helyes megfejtő plüss Moomint kap ajándékba!

1 megjegyzés:

  1. Az álom kapcsán, nem tudom, milyen anyagot használtok, de hozzatok nekünk is :)

    VálaszTörlés