2010. szeptember 18., szombat

Bioritmus

Itt a hajón teljesen felborult a bioritmusom/unk, gzakorlatilag minden nap fenn vagzok/vagzunk kb hajnal 3-ig.
Az OK, hogy a műsor 0h30-ig tart, utána pakolás sminklemosás stb 1h30 de utána sem tutunk aludni, vagy kajálás van, vagy megnézzük a korábbi műsorról készült videofelvételt, vagy buli, mint ma is.
Aztán hipp-hopp itt a 4h, mint pl most.
Ha meg "rendesen" lefekszem 1h30-kor, akkor meg nem tudok elaludni, mint pl tegnap is ez történt...

Mit csináljak???

mert így persze nagyon rossz, mert egész nap álmos vagyok, nem vagyok kipihent, stb...

Na megyek is gyorsan feküdni, viszlát!

4 megjegyzés:

  1. Horváth, Milán, jó tudni,
    hogy este nyolckor,
    olykor-olykor,
    indul a görög aludni.

    Feküdj le este tízkor,
    így nem bánt majd a vízkór.

    Vagy aludj el inkább hatkor,
    s nem leszel fáradt akkor.

    Jó alvást! Apu

    VálaszTörlés
  2. Szia Milcsi!
    Nem is tudtam, hogy ennyire messze kerültél. Gratulálok! Mi lett a cégeddel ellenben? Feladtad?
    Szuper a blogod, nagyon teccik. Én is most építem át a netes jelenlétem, és mindenki a wordpress-t ajánlja, mert azzal a honlapot, és a blogot is állítólag nagyon egyszerűen meg lehet oldani, bár én egy béna lámer vagyok ezekben a dolgokban.
    Érezd jól magad továbbra is :)

    Misi

    VálaszTörlés
  3. Hello Misi

    Örülök, hogy írtál! :) A cég elvileg megvár, novemberben megyek vissza dolgozni... A wordpress-t én sem ismerem... Ha megvan az új honlapod, majd írd meg a címét!

    Ü:M

    VálaszTörlés