2010. szeptember 21., kedd

Tánckapitányságom

Amint már írtam, én vagyok itt a tánckapitány, ami a csapatvezetői posztot jelenti.
Azonban ez érzékelhető feszültséget okoz itt a csapatban: nem  nagyon örül a többség, hogy én vagyok a tánckapitány, több ok miatt is: már a felkészülés során is kiderült, hogy én tanulok talán a leglassabban a csapatban (számomra rettenet mennyiséget tanultunk be a 2 hét alatt), valamint a többiekhez képest sokat hibáztam/hibázom a koreográfiákban (napi kb 1x, persze ezeket a közönség legtöbbször nem vette/veszi észre, és ez ugye egyre javul). Persze a tánckapitányság lényege nem az, hogy ő táncoljon a legjobban, de a "tekintélyt" jelen esetben komolyan befolyásolja.
Így aztán gondoltam egy nagyot és tegnap este 9 körül összehívtam a csapatot, ahol előadtam, hogy érzem az ellenállást, és tulajdonképpen nem ragaszkodom én annyira ehhez a tánckapitánysághoz, sőt. Eredetileg csak azért kaptam, mert a szervező srác, Attila (Birz) engem már 20 éve ismer, míg a többieket egyáltalán nem, és bennem ezért jobban megbízott.
Úgyhogy ha van valaki, aki szeretné átvenni, nosza, persze jár érte némi extra fizetés is. Van is egy alkalmas srác (tulképpen a "másik" srác, mivel csak ketten vagyunk a 6 lány mellett), Zoli. Adtam nekik 1 nap gondolkodási időt, ma este visszatérünk a témára.

Remélem elvállalja, tényleg szívesen letenném ezt a terhet...

2 megjegyzés:

  1. A csapattal már beszéltem, és Zoli elvállalja, most a megbízókkal kell beszélnem mert hát nekik is van beleszólásuk persze...

    VálaszTörlés