2010. szeptember 15., szerda

Na sziasztok

 
Egy par napja mar nem irtam, ennek elsodleges oka, hogy sajna leontottem sorrel (na szep) a computeremet es nem mukodik a billentyuzete, ma megyek vasarolni egy ujat Stockholmban szurkoljatok! :)
 
Masik hir, hogy visszajottek a koreografusok meg a rendezo a hajora, mert a megrendelo keresere valtoztatni kell a musoron :( 
Mondjuk szerintem is nagyon lassu az egyik musor, de persze nem a tancok miatt hanem pl az Ave Mariat eneklik kb 8 percig ami egy ejfeli musorban nem a legjobb otlet szerintem... Meg van egy un. instant fashion show is amikor a csajokat oltozteti a mester ez is vagy 10 percig tart es mindenki bealszik alatta.
Elotte meg mi tancolunk egy lirai szamot mar ott elalmosodnak :)
Ugyhogy most beraktak a legelejere egy swing tancot elo enekkel, ez tok jo lett, tegnapelott tanultuk meg, holnap fogjuk eloszor tancolni...

Egyebkent mar jobban vagyok, de tegnap akkora hullamok voltak, pont az eloadas alatt kezdodott a komoly cucc, hogy amikor leptem a szinpadon, eltunt a padlo alattam, es a levegobe leptem! Na es ekkor kellett tancolni.
2 csajunk kidobta a taccsot, de szerencsere nem a sznipadon :)
Persze a szinpad a hajo orraban van, ami azt jelenti, hogy az mozog a _legjobban_ az egesz hajon, miert is ne :)

Utana rohantam a szobamba hogy lefekudjek, de higgyetek el nem sokat segitett, annyi, hogy akkor fekve voltam rosszul :)
Aztan lassan elmult a hullamzas vagy megis elaludtam mar nem tudom...

Ciao majd meg irok talan valamikor! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia Milán!

    Örülünk, hogy megjavult a lábad, s jól tudod a koreográfiát.
    Reméljük feleslegesen aggódunk a betegséged miatt. Szedjél sok vitamint, főleg C-vitamint.
    Jó, hogy nem vagy tengeribeteg. hiába, erős vagy, mint apád. Ő se volt még tengeribeteg, igaz, nem is volt még tengeren.
    Sikeres táncokat, erőt, egészséget kívánunk!
    Lili, Manchi, Kinga, Hugo, és Apu.

    UI.: Ne feledd: te vagy a tánckirály!!! Meg a James!

    VálaszTörlés
  2. A James nem en vagyok, hanem Apu!!!
    he-he
    Na az jo hir, hogy Apu sosem volt meg tengeribeteg, remelem nem is lesz soha, csak kicsit kell ugyelnie, hogy nehogy veletlenul egy tengerjaro hajora szalljon a veresi vonat helyett az ujpesti vasutallomason, hi-hi

    Puszi mindenkinek: Milantol

    VálaszTörlés