2010. szeptember 12., vasárnap

Gyengélkedem

Érdekes, hogy a felkészülési időszak alatt mindenki tök beteg volt, köhögött tüsszögött az egész csapat, beleértve a koreográfusokat is, sőt valaki lázas is volt. Ezzel szemben én tök jól voltam, eltekintve attól, hogy mindenem fájt az izomláz miatt, stb.

Most viszont kicsit gyengélkedem, de nem vészes, és szerencsére sokat tudok pihenni nap közben, most is aludtam egész nap. De tényleg nem komoly, nincs lázam, csak rossz közérzet.

Egyébként ide tartozik egy nagyon érdekes téma, amit Kovács Robi barátom révén ismertem meg, neve:

Germán Medicina

Robi oldalán olvashattok róla részletesen:

http://www.gnmkonzultacio.hu/konzultacio.html

Saját szavaimmal összefoglalva:

Az ember betegségei súlyos, az adott pillanatban megoldhatatlannak látszó konfliktusok miatt keletkeznek (kivéve mérgezést, balesetet és egy-két egyéb esetet).
A konfliktus az persze rettenetesen szubjektív dolog, ki mit él meg konfliktusként!
Namármost. Az ember agya a szubjektív konfliktusok (pl összevesztem a szomszédommal mert mindig az én kertembe dobája át a szemetet) miatt egy ún "különprogramot" indít be, ami az ember testében elváltozást okoz. Az elváltozás persze a konfliktusnak pontosan megfelelő területen történik, erről van egy hatalmas katalógus. (pl ha úgy érzem, hogy "ezt nem tudom megemészteni" akkor valszleg az emésztőrendszerben lesz az elváltozás - vagy rákos, vagy fekélyes -, de ennek van egy tapasztalatokon alapuló katalógusa.)
OK.
Ha viszont a konfliktus megoldódik - vagy azért, mert aktívan megoldom, vagy azért mert elmenekülök, vagy azért, mert magától megszűnik, vagy azért mert másképp tekintek rá, sok-sok lehetőség van - akkor elindul az ún. "helyreállítás", vagyis a korábbi elváltozással ellentétes irányú. Ekkor a test mintegy segítségül hívja a baktériumokat, vírusokat, gombákat, hogy a helyreállításban segédkezzenek(!). Ha már minden OK, akkor pedig kipusztítja a vírusokat stb.

Vagyis e szerint az elmélet szerint ha a hagyományos vírusos-baktériumos-gombás betegségben szenvedünk, akkor már túl vagyunk a nehezén, a betegséget kiváltó konfliktuson!

Ez jó hír :)
Persze egy konfliktus megoldása nem mindig végleges, sokszor vissza lehet esni, ha csak átmenetileg oldottuk meg, stb.

Na tehát most nekem volt valamilyen konfliktusom, ami megoldódott, ezért van most ez az enyhe betegségem.
Persze nem nehéz az ember életében konlfiktusokat keresni, mindjárt itt van nekem hogy ugyebár nehezen tanultam meg a koreográfiákat, és most az előadások alatt is sokszor hibáztam eleinte, de most már úgy érzem, hogy mindet biztosan tudom tehát megoldottam a konfliktust (na jó az egyikben van még 1 pont amit tisztázni kell :)
De ez mégsem illik az elméletbe, mert egy megoldhatatlannak látszó konfliktus kell, ez pedig távolról sem volt az: tudtam magamról, hogy képes vagyok rá, csak lassabban tanulok, mint a többiek.
Na akkor itt egy másik: a csapat nem nagyon akar elfogadni dance captain-nek (ugyanis az angoltudásom meg a 20 évi ismeretség miatt Birz engem választott), mert én vagyok a legképzetlenebb táncos. Ez már jobban illik, mert ennek nem tudom a megoldását :)
Itt viszont az nem illik az elméletbe mert még nem is oldottam meg! :)
De ennek ellenére én erre tippelnék, ha tippelni kellene valamire :)

Csók: Milán voltam

u.i.: ja és a lábam kiválóan van, a pukli elmúlt, nem fáj nem kell fásli, él-virul, csak a mankó kicsit zavar a táncban... hihi :)

1 megjegyzés:

  1. Szia Milcsi Tánckapitány!

    A csajokról is írj már vmit.
    Csajozás terén történik veled vmi?

    F

    ui: király a blog, csak így tovább!

    ui2: És ha már kapitány és gyengélkedés, eszembe jutott egy kapcsolódó kocsmadal részlet:

    "A kapitány, a kapitány hogy ne kapjon reumát,
    Hetven fokos hőpalackba mártogatja a f***-át." :)

    VálaszTörlés