2014. szeptember 17., szerda

Szuletesnapi parti

Itt Luandaban a kovetkezokeppen nez ki egy 1 eves csecsemo szuletesnapi hazibulijanak receptje: végy egy 3m(!) magas hangfalat, hivj meg 100 vendeget, szerzodtess egy DJ-t, es este 8tol toljad az afrohouse-t olyan hangeron hogy a szomszedoknal (ez vagyok en) szo szerint remegjenek az ablakok.
Mivel aludni eselyem sem volt, ezert a kisebb ellenallas iranyaban bepofatlankodtam a buliba 11-tol hajnal egyig :)

A kapuban szobaelegyedtem 2 sraccal (egyikuk neve Paolo) akiktol megtudtam hogy egy szuletesnapi partirol van szo (festa anniversario - lehet hogy nem helyesen irom) es behivtak :)
Benn sorcsap, kaja hegyek, es oriasi buli. 50% afrohouse, 30% angolai kizomba, 10% semba, 0% egyeb es 0% tarraxa a zenei osszeallitas merleg.

Ja es persze nagyon jol tancoljak az afrohouset mar az 5(!) eves gyerekek is! Nagyon cukik amikor egy korbe allva tancversenyt improvizalnak, egymas utan beallva kozepre.
Nagy elmeny volt!

Mikozben ezt irom, egyszercsak az egyik szam kozben lekapcsoltak a zenet - negyed 3 kor. Holnap ugyan szerda, de itt nemzeti unnep.

Probalom a fotokat eloszedni a telefonbol ami nalam volt - mar van angolai telszamom! - Ildatol kaptam kolcson egy telefont, amihez egyutt vettunk egy sim kartyat.

Ime a fotok:

a jobb sarokban a hangfal!


Paulo, aki meginvitalt:


DJ:



O pedig megdicserte a kizomba tudasomat :)

4 megjegyzés:

  1. Az egér hol aludt kedd éjjel? Vagy bulizott alvás helyett – kis afrohaus a szülinapi buliban? :DD

    VálaszTörlés
  2. :-) ügyes vagy Mili!! Büszke vagyok rád!!! L

    VálaszTörlés
  3. :-) ügyes vagy Mili!!! Büszke vagyok rád!!! L

    VálaszTörlés
  4. :-) büszke vagyok rád! Ügyes vagy!!! ;-)

    VálaszTörlés