2014. szeptember 13., szombat

Masodik este

Eeeees itt vagyok Luandaban!!!
!!!!!

Izgalomban nem volt hiany a repteren sem, ugyanis Ilda, a vendeglatom nem volt sehol... Gyorsan megismerkedtem egy portugal sraccal, aki 10 eve itt lakik Luandaban, o felajanlotta hogy felhivja Ildat, de Ilda ki volt kapcsolva... Ekkor gyorsan el is kertem a srac telefonszamat, hatha meg szuksegem lesz ra. Gondolatban mar a hazautat terveztem, ha Ilda nem jelenik meg... Kimentunk cigizni, meselt a varosrol, neki 10 ev alatt egyszer volt csak kellemetlen elmenye, szerinte nem veszelyes itt lakni, de ekkor megjelent Ilda, ugyhogy hirtelen minden megoldodott... Egy nagy terepjaroja van, ez itt a normal meretu auto, nem mintha nagy hegyek lennenek, de valamiert ez a sikk... Ilda szerint a katyuk miatt, szerintem meg az is kozbejatszhat, hogy oriasi nagy esok vannak november-marcius kozott es az utcakon hompolyog a viz, e miatt nem art a magas alvaz...

2 megjegyzés:

  1. Angola? :) Luanda? :) Sportolás a Holdon? :) ÉDES ÉLET??!! :DD

    VálaszTörlés
  2. Hát ez óriási! Azt hittem, hogy ott csak bungallók vannak és fűszoknyás lányok. :)

    VálaszTörlés