2014. szeptember 15., hétfő

Vasarnap


Kezdem utolerni magamat a blogirasban ugyanis ma egesz nap itthon voltam mivel hetkoznap leven dolgoztam nap kozben. Ugyhogy most boven van idom megirni a a vasarnapi torteneseket, epp mielott elindulok az esti koncertre Simao-val, aki Ilda hazaban dolgozik mint karbantarto.

Tegnap meglatogattunk egy neprajzi/neptorteneti muzeumot, ahom hasznalati targyak, hangszerek, ekszerek, voltak kiallitva, mint pl ez a gyonyoruen diszitett dob, amit az uralkodo eskuvoje soran hasznaltak (valoszinuleg ezert ilyen diszes):


 Majd elmentunk a heti nagybevasarlasra az egyik nagy szupermarketbe:


Igyekeztem helyi eteleket vasarolni, de leginkabb portugal importtal talalkoztam, ugyhogy nagyon megorultem amikor vegre talaltam eredeti angolai sargarepet! :)


139 kwanza = kb 200 Ft/kg, szoval egyaltalan nem draga (ugyebar mindig a vilag legdragabb varosanak titulaljak Luandat)

Hazafele egy utcai arustol vettem mindenfele remek CD-ket.

Aki nem ismeri a temat:

Afro house, kizomba, semba es ghetto zouk stilusok korul nezzetek korul! :)


Du 4-re ismet programunk volt: Ilda cege a PSI (https://www.facebook.com/psiangola) altal szervezett szexualis felvilagosito esten amin tanc es enek eloadasok szinesitettek a musort:


A musor utan szabad program folytatodott, termeszetesen afrohouse dj-vel:



Majd fel 7kor kiertunk a tengerpartra (marginal) ahol minden vasarnap egy tanciskola un Kizomba na Rua esemenyt szervez, itt egy foto a vegerol, ahol mindenkit arra kernek hogy jojjon idoben (Afrikaban en meg ilyet nem is hallottam, altalaban mindig mindenki mindenhonnan elkesik es ez tok OK), mert 16h30tol ingyenes tancoktatas van. Jovo vasarnap itt leszek 16h30kor! :)


Este pedig egyedul kimereszkedtem az ejszakai utcakra: elsetaltam a kozeli Cine Atlantico nevu helyre mert a programfuzet szerint Yuri da Cunha koncert lett volna, de sajnos elmaradt :( sebaj, mert a seta onmagaban mar nagy elmeny volt, termeszetesen...

Ejszaka aztan jott a varatlan program: egy eger szokott mocorogni a szobamban, de most veletlenul meg is lattam ahogy szalad ahogy az agyon ultem a geppel az olemben. Ejszaka aztan megint megmozdult, es egyszercsak felmaszott a labfejemre! Jajj...
Nem volt mit tennem, elkezdtem kutatni utana, kipakoltam a borondomet, sehol semmi. Szerintem az agybetetben lakik, mert ki van szakadva a betet huzatja egy darabon... De nem kerult elo.
Ugyhogy kenytelen voltam a furdoszobaba kimenekulni elole :)
Ott megagyaztam magamnak eloszor a zuhanyzoban :D aztan a furdo padlojan, kicsit tudtam is aludni de vegul 2-3 ora utan visszamereszkedtem a szobaba, hatha az eger is alszik mar...

Ugyhogy most az a tervem, hogyha megint lesz egerem akkor most az agybetet fog kimenni a szobabol es en pedig maradok... :)

Na jo ejszakat!

1 megjegyzés:

  1. Ma vasárnap van - 16.30-kor kezdödik a Kizomba na Rua a tengerparton! El ne késs! :-)

    VálaszTörlés