2014. szeptember 23., kedd

Felidoben

A mai nap pont az utazasom felidejeben van.
12 napja indultam el, es 12 nap mulva indulok haza.
Az eddigi merleg:

* eddig nem kaptam el semmilyen betegseget, még hasmenesem sem volt
* semmilyen atrocitas nem ert az utcan, nem raboltak ki, stb
* sikerult talalni egy tanciskolat ahol minden nap van kizomba/semba ora, jeee!
* "igazi" mulatohelyre meg nem jutottam el, de most pentekre be van tervezve a Jango Valeiro nevu hely a tengerparton
* mult kedden belecsoppentem egy szuletesnapi hazibuliba ;)
* kicsit jobb lenne, ha nem lennek egyedul itt a 6millios varosban
* Luandanak 2 arca van: egy nagyon draga es egy nagyon olcso. A "rendes" ettermekben 5000Ft alatt semmit nem lehet kapni (de inkabb 10e az atlagos kaja ara), de a "lakasettermekben" mar 1500Ft-ert komplett ebedet kap az ember
* Egy szuk retegnek sok penze van, hatalmas terepjarokkal rohangasznak, a nagy tobbsegnek viszont keves, nyomornegyedekben


Ma munka utan 6-kor elindultam a kizomba orara (minden nap van!) es utkozben "titkos" kameraval keszitettem egy felvetelt az utrol!
Feltolteni itt bajosan tudom, mert 1GB meretu!!!
Ugyhogy majd otthon.

Egyelore csak a legelso kep a filmbol, amikor kilepek az utcara, es beharangozom hogy mi fog tortenni (a kerites mogott Ilda kocsija es a kocsi mogott a haza, en a kis haz hatso kijaratan jottem ki es itt van egy kulon keskeny folyoso a hatam mogott az alberlok reszere):


Na vegre feltoltok egy par fotot Ilda hazarol ahol lakom: (en a kishazban lakom ami nagy haz mogott van, Ilda a nagy hazban lakik)


A bejarat az udvarrol (epp kimostam a ruhaimat es epp szaradnak):


 Ahogy belepunk, a konyhaba jutunk (a bejarati ajto az eloterben):



A szobam:



Es egy masik szoba ami dolgozoszobanak hasznalok:



Fozni stb nem szoktam, tanyerokat es poharakat is Ilda hazabol hozok at ha kell es ott van a huto is.
Mai vacsim:






Itt szereztem be (mar tobbszor vettem itt hamburgert, eloszor persze be voltam tojva hogy milyen betegseget kapok el, de eddig semmit):




A szakacs:





A hamburger ara 600 kwanza (kb 1500 Ft) a sor ara 100 kwanza (kb 250Ft)

Ahogy jottem haza a tancorarol, sakszakkorre bukkantam:


A tanctanar, akihez jarok, Ulisses Costa (a 120 perces csoportos ora ara 1000 kwanza, kb 2500Ft)


 Egy ugyes csoporttarsam, Fernanda:




1 megjegyzés:

  1. A sakkszakkört rács mögött tartják? :DDD
    Angolai "népi" (hagyományos) ételek milyenek vannak? S valami helyi sajátosság?

    VálaszTörlés