2014. szeptember 27., szombat

Luandai piac

Otthonrol tobb "megrendelest" is kaptam ruhaugyben, ezt megemlitettem Ildanak, aki felajanlotta, hogy a bejaronoje (ilyen is van neki) elkiser engem a San Paolo varos negyed piacara.
Tegnap 12 korul el is indultunk gyalogosan, keresztul-kasul mindenfele utcakon. Hamarosan alaposan megvaltozott az utcakep, mert a Maculusso (ebben a negyedben lakok) -féle viszonylag csendes utcakat felvaltotta az oriasi nyuzsges: emberek mindenutt, utcai arusok tomkelege, illetve csak beszelgetok/bameszkodok.
Jo feloranyi seta utan megerkeztunk a piacra:







Oriasi tomeg, mindenfele termekeket arulnak a ruhaktol a hifitornyokon at a szonyegekig, kb  mint otthon. Sok helyen vegtelenitett automata hangosbeszelovel reklamozzak a portekat, ugyhogy arha nagy volt a hangzavar!

Igyekeztem elvegyulni a tomegben:


Szerintem nem tuntem fel senkinek :)


Megerkeztunk egy anyagarushoz:


Vettem is nala 2 "guriga" otmeteres anyagot, darabjat kb 5eFt-ert:


(most epp Ilda lakasaban ulok a kanapen itt keszult a foto)

En es Nerica, az anyagarus:


Nerica olyan kedves volt, hogy lefotozta nekem az osszes arujat, ami nagyon hasznos mert igy jobban tudnak a hazaiak valogatni, ki milyen anyagot ker, egy kulon postban feltoltom a fotokat...

Rengeteg boltot megneztunk, mert szerettem volna fejkendot illetve babatarto kendot vasarolni, de nem talaltam olyanokat, vagy csak nem vettem eszre...

Gondoltam ha mar a piacon vagyok veszek sult halat ebedre, igy betertunk egy "lakasetterembe".
En es Lisette, Ilda bejaronoje az etteremben:


Ezt vettem, de vegul csak ma ettem meg reggelire.
Ilyenkor mindig varom a "kovetkezmenyeket" :) de ez ma is elmaradt, szerencsere.

Sult hal + sult fozobanan + fott edesburgonya + hagymas paradicsomsalata + palmaolajos bab:


nyami! :)

Ezt hazafele lattam es megtetszett a kompozicio:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése