2014. szeptember 29., hétfő

Projeto Kizomba Na Rua

Tegnap ismet ellatogattam a "Projeto Kizomba Na Rua" rendezvenyre, ezuttal utoljara, hiszen jovo vasarnap mar epp a repuloteren leszek ebben az idopontban...

A "Projeto Kizomba Na Rua" egy totalisan nonprofit kezdemenyezes, amit helyi fiatalok szerveznek a kizomba nepszerusitesere.
Minden vasarnap 16h-19h kozott a "Marginal"-on, vagyi s a luandai tengerparti setanyon, mobil hangszorokkal.

Ime nehany kep a tegnaprol!

Utban a helyszin fele megalltam egy fotora:


Fel ot korul meg csak az urak gyulekeztek, a holgyek varatnak magukra, de addig is szol a zene:


Az elso parok:




Milan bevetesen:



Tanarom, Ulisses Costa + Noemi:
(Luandaban szeptember vegen mar fel hetkor besotetedik)



 Egy nagyon ugyes es aranyos partnernom, Melisiaria:


 A vegen koszonetet mondtam a "csaladnak" hogy reszt vehettem a "projektben" es vegul osszehoztunk egy-egy nagy csaladi fotot:





Az egyik szervezovel, Osvaldoval: 


 Egy nagyon ugyes tancos a csapatbol, pusz rajtam a "hivatalos" Projeto Kizomba na Rua polo :)


Utolagos szerkesztes (2014.10.08)

videok:



Eeeees Milan a parketten! :)


1 megjegyzés: