2010. október 28., csütörtök

Virágot kaptam!!!!

Tegnap este virágot kaptam a Divina Commedia előadás végén!!!



Teljesen ledöbbentem persze, mert életemben idáig egyetlenegyszer kaptam virágot táncelőadáson, a tavalyi Besito gálaest végén anyámtól, amit ezúton is köszönök! :)


Egyébként a történet publikus része annyi, hogy tegnapelőtt megismerkedtem 2 nagyon csinos nővel itt a hajón a dohányzósarokban (én persze nem dohányzom, a táncosok többsége igen), Finnországban élő perzsák. (!)

Megnézték a műsort is invitálásomra, és aztán másnap, amikor jöttek visszafelé a hajóval Stockholmból, hoztak 4 virágot és a műsor végén adtak az énekeseknek meg nekem is egyet :)

 Úgyhogy most itt virítanak a szobámban :)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Milan!
    Zali blogjan talaltam a linket Hozzad (regen Vele dolgoztam),azóta (jo reg ota)olvasom a blogodat.Regen is szerettem, mikor Rolad es Kriszrol meselt.
    Tovabbi sok sikert!
    Agi

    VálaszTörlés
  2. OK Ági, örülök, hogy jelentkeztél, remélem tetszik a blog! :)

    Ü:M

    VálaszTörlés