2010. október 14., csütörtök

Piackutatás

Ezt a blogot 2006-ban kezdtem, egyrészt magamnak, emlékkönyv gyanánt, de legalább ugyanilyen fontos számomra a rokonok-barátok figyelme is (mert így kevesebbet kell mesélni személyesen hihi).

Egy ideje nagyon megtisztelve érzem magam "miattatok", hiszen az utóbbi hetekben jelentősen megnövekedett a blogom forgalma, lásd az alábbi grafikonon (amit a Google Analyitics nevű progival készítettem)


Ezen látszik, hogy augusztus elején kb 10 látogatóm volt naponta, mostanában átlagban 30 körül.
Igen ám, de ez nagyon csalóka, mert egyrészt én is benne vagyok :) másrészt ha valaki többször kattint egy nap, stb.

Na amiért ezt az egészet leírom: az jutott eszembe, hogy megpróbálom összegyűjteni, hogy most, aktuálisan, ténylegesen hányan olvassák pl ezt a bejegyzést! Tudok egy pár rokonról + barátról, de távolról sem mindenkiről!!!
Ezért ezúton megkérem minden Kedves Blogolvasómat, hogy egy ún. "kommentben" - "megjegyzésben" reagáljon erre a bejegyzésre bármilyen szöveggel (elég akár egy "Hülye Milán" szöveg is), és aztán pár nap múlva összeszámolom az eredményt!

:)

Ja: "megjegyzést" úgy kell írni, hogy a bejegyzés alatt van egy "0 megjegyzés" felirat, na arra kell rákattintani. Utána megjelenik egy nagy fehér űrlapmező amiben maga a "megjegyzés" szövege kerül, és alatta pedig még egy fontos dolog: "Megjegyzés írása mint:" és mellette egy ún. "legördülő lista", amiben szürkével virul, hogy "Profil kijelölése".

Ebben a legegyszerűbb a "Név/URL Cím"-et vagy a "Névtelen"-t kiválasztani...
Végül persze meg kell nyomni a "Megjegyzés küldése" gombot is :)

Meglátjuk...

Na szóval akkor még egyszer:

Mindenki írjon 1 kommentet! :)


Előre is köszi!!!

16 megjegyzés:

  1. Mindenki hozzon még egy embert!!!

    VálaszTörlés
  2. Bér engem tudsz, de azért ITT VAGYOOOOK! :)

    VálaszTörlés
  3. Blogod nagy élmény, Milán, sokat ad az olvasóknak. Köszönjük!

    VálaszTörlés
  4. "Hülye Milán"

    Ezt kellett írni... :)

    VálaszTörlés
  5. én is itt voltam:) Emese

    VálaszTörlés
  6. Zsuzska írta...
    Szoktalak olvasgatni.

    VálaszTörlés
  7. Macisajt, ezennel javítom a statisztikádat, mert olykor-olykor én is olvaslak ám! :)
    @ka voltam

    VálaszTörlés
  8. Meg én is! :) Renóka

    VálaszTörlés
  9. MEgkésve, de törve nem, olvaslak legalább hetente :D

    VálaszTörlés
  10. Robber, kicsit elmaradva a Blog olvasással...

    VálaszTörlés