2010. október 26., kedd

Biciklivel Helsinkiben + frissített eredmény

Itt egy kis videó, hogy hogyan is néz ki a terminál Helsinki kikötőjében, és onnan a piactér felé...




A piactérről még tovább is mentem ide-oda, de ez már tényleg csak akkor nézzétek meg ha nagyon ráértek...



Más: egyik nap koktéloztunk egy kicsit a bárban (továbbra is alkoholtilalom van számunkra, persze, de már jó ideje rájöttünk hogy ezen a hajón mit is jelent ez a szó :)

Vagány beállás :)


Bal oldalon Timi, mellettem Eszter, jobb oldalon Szilvi.

Egyúttal büszkén jelentem, hogy azóta két megkésett és két inkognítós olvasóm is bejelentkezett, így az olvasóim száma aktuálisan 

16!!!

:)

8 megjegyzés:

  1. Ez megint jól sikerült! (Hogyan csinálod a videót?)
    Hasonlít a pesti régi belvároshoz (Szabadság tér, Szt. István tér, stb. = 2. sz. videó) - hogy hívják ezt a nagy bazilikát?

    VálaszTörlés
  2. A fényképezőgépemmel készítem a videot... Ajjaj nemtom a nevét, na nézzük az interneten...
    Megvan:
    Finnül Suurkirkko, vagy Helsingin tuomiokirkko.
    Itt nézd meg: http://en.wikipedia.org/wiki/Helsinki_Cathedral
    Ü:M

    VálaszTörlés
  3. Legyen 17!!! Én is olvasom hol is tartasz, csak nem merek kommentelni!!! mate :D

    VálaszTörlés
  4. JA és nagyon Gigolós a Hajad!!! :D
    Csinik a csajok! ;)

    VálaszTörlés
  5. A "Vagány beállás" c. kép a Facebookon is nyerő volna - ezt ki "képezte"?

    VálaszTörlés
  6. Máté: mi az hogy nem mersz kommentelni apám, olyan ijesztő a blogom??? :)

    Miviana: fenn van a facebookon is, Christian fotózta a "fashion artist"...

    VálaszTörlés
  7. Mackókám, én egészen véletlenül ráértem, így megnéztem a második videót is. :) Szupi helyeken jártál. És hallatszik a hamisítatlan Milcsi szipogás is. :))) Jó a vagány fotó. Dzsigoló-s :) Hogy magyarul írjam. :)

    VálaszTörlés
  8. Renoka! Megtisztelo hogy szukos szabadidodet az en blogomra aldozod!!!! De ugye nem a munkahelyen!!!??? :) Te mikor irsz mar blogot??? Nem tudok rolad semmit!!!

    VálaszTörlés