2010. október 7., csütörtök

Kalevala Fateromnak

Még mielőtt elindultunk volna, apám megemlítette, hogy hozhatnék neki egy finn nyelvű Kalevalát - tudjátok, az a könyv az, amit halandó még magyarul sem vesz a kezébe, na neki az finnül kell :)

Úgyhogy tegnap nekivágtam Helsinkinek, szerencsére egész közel van egy antikvárium, itt a térképen bal oldalon piros karikával jelöltem. A jobb oldali piros karika meg ahonnan indultam, vagyis a kikötő!


Gyönyörű napsütés van napok-hetek óta, nem értem, mikor lesz rossz idő? Állítólag télen mínusz 20 fok is van....


Visszafordultam egy fotó kedvéért:


Süt a nap:



Na gyerünk.
Megyek-megyek, egyszercsak szembejön egy antkvárium! De egy másik! És sokkal közelebb, amit nem bántam, mert napok óta nagyon fáradt a lábam, nem értem hogy miért, mert napi 1 óra tánc nem a világ.


Kirakat:



Mindenütt könyvek:


És van Kalevala!


Juhúú, meg is vettem :)
Faterka, hozom a Kalevalát, keress neki helyet a könyvespolcon!!! hi-hi :)

És vettem magamnak is egy olasz-angol útiszótárat, hátha ragad valami rám...

Hazafelé...
Mi lehet az a bazi nagy dolog ott az utca végén? :)


Felmásztam egy szép dombra egy parkhoz:





A domb tetejéről:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése