2010. október 16., szombat

Hangulatjelentés

Egy ideje nem írtam arról hogy érzem magam, pedig jelentős változások történtek - szerencsére pozitív irányban!

Nos, amit korábban terveztem, meg is valósítottam: lemondtam a tánckapitányságról (okt 1-gyel), mert éreztem az erős ellenérzést a többiekben miatta. És lásd, csodák csodája, meg is változott a csoport irántam, már nem érzem az ellenszenvet, amit korábban éreztem, huhh...

Igazából számítottam erre a fordulatra, ezért is mondtam le a kapitányságról, de azért elég meglepő volt!

Nyugi, közös programokat továbbra sem nagyon csinálunk, de pl 1x volt a magyar csapat egy része pizzázni az olasz csapat egy részével, íme 1 kép:


Illetve a múltkor UNO-ztunk egy kicsit :)
Esténként a szobámban gyakran összejövünk sörözni, és tegnap este kitaláltam, hogy a következő videofelvétel címe "Silja Serenade by Night" lesz, a forgatókönyv röviden: szobaparti Milánnál -> Atlantis Palace táncos party a Night Out Band-del  -> Promenade zongorista partija -> Club Bali diszkó :)

Elvileg ma este leforgatjuk :)

A pizzázásról jut eszembe: jövő keddre szervezek egy naaagy közös pizzázást amire mind a 22 művészt meghívtam: a 8 magyar táncos, az 5 tagú "Night Out Band" tánczenekart, a 3 tagú "Luna Rossa Trio"-t, a 2 artistát, a 2 tenort, a bárzongoristát és a "Fashion artist"-ot is. A jól bevált stockholmi Östermalms pizzeriába :)

Itt az Östermalms Pizzeria linkje

Úgyhogy hangulatom javulásának jelképeként fel is teszem az egyik kedvenc számom videóját amit épp most nézek a Youtube-on :)



Ü:M

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése