2023. január 30., hétfő

Programkavalkád Koh Phanganon

Immár több mint egy hete vagyok itt Koh Phangan szigeten, kezdem megszokni az itteni létet és kezdem kiismerni magam az új környezetben. 
Egy nagyon különleges sziget ez, mert rengeteg jóga, tantra és meditációs iskola van itt, mindegyiket európai/ amerikai/fehér bőrű emberek irányítják, plusz rengeteg turista tehát a thai emberek tulajdonképpen kisebbségben vannak a szigeten.
Ezen kívül még sok sok további érdekes program, pl extatic dance (erre elvileg holnap megyünk), kirtan éneklős koncert (ezen tegnap voltunk, lásd a videót), shibari workshopon (ez egy Japánból származó művészi/erotikus kötözési technika, ezen múlt héten voltam kétszer is), méregtelenítő kúrák, salsa+kizomba+bachata bulik (ide ma megyek), ja és persze a tengerpart! Tehát kb olyan mintha egyfolytában egy remek "közösségi" fesztivál lenne.

Tegbap esti kirtan koncert VIDEÓ: https://youtu.be/INvdgsEOqwA

Természetesen Papamalac is velem jött!

Shibari workshopon tanult kötél minta:


Volt egy ügyes (és csinos) partnerem akivel ott ismerkedtem meg, mindketten voltunk kötöző és "kötözött" szerepben is, ennek én nagyon örültem, mert nagyon más tudatállapotot hoz a két szerep!

Íme egy videó az egyik ilyen workshop helyszínéről, plusz a közeli vízesésről.
VIDEO:

Fotó a vízesésnél :

Chandra közelében egy társasjáték klub is van, mindössze ket perc motorral :)

Ide ma délben megyek (már többedszerre), az Ark Nova nevű állatkert építős társasjátékot fogjuk elvileg kipróbálni, már nagyon várom! :)

Este pedig a Peyote nevű helyre megyek majd salsát, kozombát táncolni , juhuu!

Az alábbi képek pont egy hete készültek ugyanitt. 

Nagyon tetszik, hogy a többség mezítláb táncol!
Pont egy hete itt történt egy érdekes és meglepő esemény: mivel Chandra házában csak egy kölcsön matracot kaptam az egyik szomszédtól, amit egy hét után vissza kellett adni, így a salsa partin megkerdeztem embereket hátha van kölcsön szivacsuk matracuk. Nos, kb a 6.ilyen embernek (Nadja) volt kölcsön matraca :) . Mivel jól tudok táncolni, és  ezt már ő is tudta, ezért azt kérte hogy amíg nálam van a matrac addig "cserébe" legyek a táncpartnere :) (pontosabban "táncrabszolgája". A bachata tánc alól felmentést kértem és kaptam :D )
Szerencsére egy ügyes táncosnőről van szó így nem esett nehezemre igent mondani :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése