2023. január 17., kedd

Utazás és első nap Phuketen

Nahh túléltem a repülést :)
Igaz, hogy egy 5 órás út után volt egy 4 órás várakozás Dubaiban, majd még egy 6 órás repülőút... aludni persze nem nagyon tudtam, így frissnek nem igazán mondhattam magam, lásd pl az alábbi képen. Ez már a phuketi esti órákban készült amikor Zsolt barátommal (ő az útitársam) a kedd esti piaci forgatagban sült halat sétáltunk vacsiztunk ezen a lépcsőn (máshol nem volt hely), és pihennem kellett kicsit. 
A kissrác nem tudom ki lehet, odaült mellém. 

Piac után haza is jöttünk és irany az alvás, hiszen egy éjszaka tulajdonképpen kimaradt.
Aztán pár óra alvás után felebredtem, mer túl meleg volt a szobában, most itt hajnal 1 óra van.
De így legalább kicsit írom a blogomat :)

Néhány további fotó:
Dubai by night madártávlatból.

A phuketi (Thaiföld) reptéren ez a tömeg várt minket az útlevél ellenőrzésnél...
Itt már azt mondtam Zsoltnak hogy soha többet nem akarok Thaiföldre jönni...

Történt még sok más is, felteszek majd egy pár videót


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése