2023. január 24., kedd

Utazásom Koh Phanganra és egyebek

Nos, azóta megérkeztem Koh Phanganra, autóval, hajóval és végül kismotorral, és le is telepedtem vendeglatóm - Chandra - otthonában.
Most éppen egy étteremben ülök ahol történetesen kizomba óra van, és elvileg az óra után salsa buli lesz, kíváncsi vagyok! (Végül később fejeztem be ezt a posztot, a salsa buli remek volt!)

Íme az utóbbi napok történései...

Phuketről az utolsó napon egy motorcsónak túrára mentünk. 


Szürreális háttér előtt ittam egy kávét:

Ez egy szigeten álló hotel kávézója volt.

Felfedeztem a sárkány gyümölcs ízét is, lásd az alábbi videót!
Tulajdonképpen a kiwi ízére hasonlít, állagra is, sőt, még a magvak színe is hasonló.
De édesebb annál.


Másnap reggel 6h30kor már a Magyar Center c.hotel bejárata előtt álltam, indulásra készen Koh Phangan felé...

A kalandos útról készítettem egy remek videót. 

VIDEÓ: https://youtu.be/IkL-2njdvkA

A hajóút végén Chandra a kikötőben várt:

Majd kezdetét vette egy motoros "száguldás" ( legalábbis nekem annak tűnt mert még talán sosem ültem motoron)


Útközben megálltunk egy motor kölcsönzőnél, de nem volt szabad motor! Óriási csúcs szezon van most itt a szigeten és minden motort elvittek.
No sebaj, egyúttal az utca túloldalán levő tengerparti éttermeket is szemrevétekeztük...
Aztán újra fel a motorra, és végül szálláshoz gyalog sétáltunk fel a dombtetőre, ugyanis ott áll Chandra háza:


Másnap pedig egy társasjátékos üzletre bukkantam, őrület!!! :)
Heaven on earth.


Ma ott is töltöttem pár órát
Lásd a fotót!
A Burgle Bros című társasjáték:

Azóta sikerült motort bérelnem, 2200 Ft körüli napi áron.
A motoron Papamalac ül személyesen:)
Őt még a Budapesti repülőtéren vettem, párna gyanánt a hosszú útra, és fogalmam sem volt hogy kihez van szerencsém, de később Zoltán barátom a fénykép alapján felvilágosított.
Azóta nagyon megszerettem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése