2023. január 21., szombat

Kirándulás a Big Buddhához és egyebek

Most éppen úton vagyok Koh Phangan felé, így van bőven időm blogot írni, mivel egy 5 órás autóútról van szó...
Tegnapelőtt a Big Buddha szoborhoz kirándultunk. Ez egy kb 90 perces gyalogtúra, komoly kaptatóval a hegyoldalban. Örültem hogy kicsit kimoudulunk a városból és a turista övezetből, bár ez a tervem csak részben jött be, mivel odafent a szobornál turisták tömkelege várt minket!

Íme néhány kép és videó . 
Indulás előtt a szállásunk melletti smoothie bárban vettem frissen készített ananász + mangó + banán smoothiet
Nyammm! :)

Út közben egy kaucsuk fa ültetvénnyeltalalkoztunk:
Kalandok a hegyoldalban:

Kilátás félúton:

Félúton az út mentén mini oltárolra leltünk:
A szobor/szentély kapuja:
Íme a szobor talapzata a kép jobb oldalán.  Nem kicsi!!
Közös kép Buddhával és Zsolt barátommal:
Kilátás odafentről:
Egy kutyus modellt állt nekem:
Bent a szobor belsejében egy szentély van, ahol pont egy szertartás szemtanúi lettünk. 
Valamint sok idézet is van híres emberektől a buddhizmusról.
Videó a szobor körül:

Lefelé menet beultunk egy etterembe az út szélén:
Videó az étteremről:

Általában nagyon elegedett vagyok az éttermekkel, imádom a halat és tengeri ételeket, itt is ezt kértem, zöldségekkel és rizzsel. 
Azt mindig mondani kell nekik, hogy no sugar, no soya oil, mert alap esetben mindenbe tok sok cukrot tesznek, viszont az rám nagyon rossz hatással van, évek óta krónikus fáradtsággal küzdök és ez meggyőződésem szerint részben a cukor miatt van.
Íme a kirándulás utvonala (plusz még az esti varosi séta útvonala) google maps-en:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése