2023. február 1., szerda

Koh Phangani mélypont

Az elmúlt napokban egy lelki mélypontra értem több ok miatt is.
Egyik hogy a házigazdámmal való együttélés tobb "gombot is benyomott" rajtam, és nem tudtam kezelni a konfliktushelyzeteket.
Azóta kicsit ki tudtam állni magamért, most már jobban érzem magam, de még távolról sem felhőtlenül.
Másik, hogy pár napja egy brutális méretű narancssárga százlábút találtam a szobámban, benne a pólóban amit éppen fel akartam venni!!
Készítettem egy videót az esetről:


Azóta sajnos tök sokszor hallucinalom azt hogy mászik valami a ruhám alatt... szóval paranoiás lettem?!
Mindig megvizsgálom este az ágyamat és a takarómat, pizsamámat...
Nos mondanom sem kell hogy ez szintén nagyon ranyomja a bélyegét a hangulatomra...

Szerencsére azért tudom élvezni is az ittlétet.
Ma este pl a Haad Yao nevű gyönyörű fekvésű parton láttuk a naplementét és a naplemente után diszkó táncos buli is kezdődött, plusz egy kézműves vásár ahol vettem egy szép nyakláncot.
Hátha megvéd a százlábúktól!

VIDEÓ LINK: 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése