2023. február 5., vasárnap

Kirándulás Chaloklumba és Érintés Fesztivál beharangozó videó

A sziget északi csücskében van egy Chaloklum nevű falu ahova több ok miatt is el akartam látogatni. 
Egyrészt van ott egy mini sziget ahova a "vízen járva" át lehet sétálni. 
Másrészt van egy strandröplabda pálya ami nagy ritkaságnak számít itt Koh Phanganon, és én nagyon szeretek strandröpizni!

Íme egy videó a kirándulásról (ha jól látom sajna nem jó lett a videó montázs mérete mert fotókkal ötvöztem..)


Egyúttal Zsolt barátom segítségével felettünk egy promóciós videót az idei Érintés Fesztiválhoz! A végén még egy poént is elrejtettem :)

VIDEÓ LINK:

Délután ettünk egy isteni olasz pizzát, egy olasz pizzamester nyitott pizzázót Chaloklumban, örültem egy kis európai ízvilágnak!

A hangulatom szerencsére mar jobb mint volt, de azért néha már szeretnék otthon lenni :)

Még  pár napot töltünk itt Koh Phanganon, utána irány a világhíres Khao Sok természetvédelmi terület.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése