2023. február 14., kedd

Egy tökéletes pillanat a Jumanji bárban

Boldog szülinapot nekem! Ma lettem 47 éves. :)


Pár napja Khao Sok-on történt egy tökéletes pillanat...
Az egyik este a dzsungel szélén álló Jumanji bárban ültünk Zsolt barátommal amikor meghallottam egy zeneszámot amit előtte még sosem. Rögtön felugrottam és odamentem a bárpultoshoz - mi ez a szám? Ő a laptopjához küldött amiről a youtube zene szólt. 
Igy tudtam meg, hogy mi a szám. Ez volt:
ZENE LINK:

Egy elképesztő különleges hangulatba kerültem, megszállt a béke, nyugalom úgy éreztem a helyemen vagyok, talán kicsit boldog is voltam... Őrület ! :)
Egy tökéletes pillanat...

Már volt néhányszor ilyen tökéletes pillanatom... pl. 2008-9-ben Szenegálban, szintén egy zenei élményen, egy koncerten.
Illetve kb 2 hete itt Thaiföldön is! Az egyik Salsa buliban, de most ezt lusta vagyok leírni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése