2009. január 4., vasárnap

Mátraszentimre 2008-2009, 1. rész: a megérkezés

Amint az imént írtam, tényleg voltunk Mátraszentimrén, mégpedig nem is akármikor: a 2008 és 2009 közötti évforduló idején! Már szeptemberben elkezdtük a szervezkedést, amit én vállaltam magamra, és rögtön kiderült, hogy nem is egyszerű számunkra megfelelő szállást találni, hiszen minimum 4 db kétágyas szobára szükségünk volt. Ráadásul nem akartunk túl messzire sem menni, de azért a hegyekben legyen, hogy hó esetén tudjunk síelni, és az ár is fontos tényező volt, persze...
Végül is a mátraszentimrei Galagonya vendégházra esett a választásunk: http://www.galagonyavendeghaz.hu/

Mátraszentimre Magyarország legmagasabban fekvő települése!

A ház "Bagolyirtáson" áll, lásd a térképet :


Nagyobb térképre váltás

8 fő jelentette a kemény magot: Géza, Oli, Robi+Csilla, F6+Andi, plusz a két mackópajtás: Milán+Ági! 4 éjszakát foglaltunk, benne a szilveszterrel... 29-én du. 3 körül érkeztünk meg, rövid autópálya, és szép hegyi szerpentinek után.





A kis Pincsike is velünk jött, ő volt az úton az őrzőangyalunk...

Így néz ki a ház. A mi ablakunk a felső szinten a baloldali...

Ez meg a szobánk! Amint a szemfülesek rögtön kiszúrhatják, Bumi is velünk jött, és nagyon jól érezte magát! :)





Itt éppen az utolsó két állatkát hozom be a kinti hidegből... És amint a képen is látszik, a szemüvegem lencséje cseppet bepárásodott!
De nem csak az én lencsém párásodott be, hanem Robi fényképezőgépének lencséje is!!!!

:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése