2009. január 22., csütörtök

Az uszodában

Sziasztok!

Remélem, minden blogolvasó jól van ezen a borongós csütörtök estén!
Mert én nem!

Ugyanis 5 perccel lekéstem a Császár-Komjádi uszodáról!

Történt, hogy elindultam hazafelé a munkahelyről (pontosabban az OTP Bank Babér utcai központjából) , és elkezdtem gondolkodni, hogy mit is kéne csinálni ma délután-este. Ágibébi lovagolni van, és én is kitaláltam, hogy elmegyek úszni egyet, mert éreztem, hogy jót tenne a kedvemnek is, és így legalább megvalósíthatom a legutóbbi uszodázás alatt megfogant ötletemet: készítek egy pár fotót a téli hidegben gőzölgő úszómedencéről, és felteszem a blogra...

De nem jött össze. :(
A busz 30 perc alatt tette meg a 10 perces utat egy baleset miatt, így 18:05-re értem a pénztárhoz. Ami persze be volt zárva, mert csak 18h-ig tart nyitva.

na szuper.

Úgyhogy hazasétáltam, hazafelé beugrottam a közértbe, vettem levesnekvaló zöldségeket (sárga- és fehérrépát, erőspaprikát), porlevest, meg tésztát és lekvárt grízestésztához... Mondjuk még nem kezdtem hozzá a főzéshez...

Na, úgyhogy úszni nem sikerült, kép nincs, ez van.

Csók: Milcsók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése