2006. december 30., szombat

Szilveszter Cipruson

Hello-hello,

Nagynehezen sikerult internetkozelbe kerulnom, pontosabban a hotellel szemben van egy internet-kavezo, de ezt csak most sikerult eszrevenni :)

Eppen bowlingozni indultunk, amikor meglattam ezt az internet-kavezot, ahol most ulok.
Ket jatekot jatszottuk (oten), az elsonek kb a felenel Dormi felvetette, hogy legyen tetje a dolognak: ha o nyer akkor mi sztriptizelunk neki. Persze ebbe mi ugy mentunk bele, hogy ha viszont mi nyerunk, akkor o vetkozik. OK, de csak fehernemure. OK.

En nyertem :)

A masodikban David felajanlotta neki a dupla vagy semmit, raadasul ugy, hogy a negyedik korben donthet a dologrol, Dormi nem ment bele.

Azt a jatekot Dormi nyerte, de akkor mar hiaba :)

Ezek a legfrissebb tortenesek, egyebkent kiraly a hely, kajalunk egyfolytaban, volt mar ket fellepesunk az elso ket nap egy-egy, Dormival eltancoltam a szamunkat, egesz jo lett, eltancoltuk a Roxanne-t is, de nagyon bena volt, Cilinek beakadt a pothaja az ingembe, alig tudtam leszedni, utana meg persze nem tudtam visszahelyezkedni a cuccba, de csajok ruhaja nagyon rendben van, lasd alabb!
Sot Dilomanoval a Ciganytancot is osszeraktuk ketten, ugyhogy tegnapelott harom tancot is tancoltam a fellepesen.

Holnap (pontosabban ma) szilveszter, megyunk Nicosiaba kirandulni, este meg harom fellepesunk is lesz, plusz ugye az ujev... Ajjaj...

Igyekszem fenykepeket is feltolteni holnap, vagy amikor lesz idom, mert van egy par nagyon jo!

Addig is puszi mindenkinek: Milan

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése