2006. december 16., szombat

Besito ajándékozás

Kitaláltuk, hogy mindenki látatlanban húz egy nevet a Besito család tagjai közül, és karácsonykor megajándékozza őt.
Hamupipőke írta fel a neveket egy-egy cédulára, bedobta egy lavórba, és húztunk.

Máté épp nem volt jelen a húzásnál, és Hamipipi azt tervezte, hogy a maradékot majd odaadja neki. Azonban, miután mindenki húzott, észrevette, hogy Máténak érdekes módon nem maradt cédula! Lehet, hogy Máté egyik cédulán sem szerepel? Ekkor gyorsan visszaraktuk a cédulákat, hogy újat húzzunk.

Közben én kíváncsiságból megkérdeztem mindenkit, hogy ki kit húzott, kíváncsi voltam, hogy ki húzott engem.
- Nikita?
- Én Hamipipit húztam.
- Dilómanó?
- Én Nikitát!
- Hamipipi?
- Én Dilómanót.
- Boby, akkor te húztál engem, ugye?
- Nem, én Mátét húztam!
- Akkor vajon ki húzott engem?
És egy pillanattal később rájöttem, hogy senki!

HAMUPIPŐŐŐŐŐKEEEEEEEEEEE! B@SZKIII!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése