2006. december 10., vasárnap

A Besito ház

Hogy mi is a Besito ház?

Így kezdődött:
Lolita (aki időközben inkább a Hamupipőke névre kíván hallgatni a ma esti Disney on Ice hatására), Bobi meg én, július közepén egy étteremben beszélgettünk.
Egyszercsak, hirtelen ötlettől vezérelve, megkérdeztem Lolitát:

- Te, Hamipipi, mikor szeretnél gyermeket szülni?
- Hát, három év múlva.
Ez az egészen konkrét szám természetesen meglepett.
Hamipipi folytatta:
- De előtte egy évig még gyerek nélkül szeretnék élni a férjemmel. És még előtte egy évig egyedül szeretnék élni (akkor még a szüleivel lakott).
Osztottam-szoroztam:
- De hát akkor most azonnal el kell költöznöd otthonról!
- Igen!

Néztem, csodálkozva.

- És mondd, mennyibe kerülne az a lakás, amibe te szívesen beköltöznél?
- Hát, hatvanmillió forint.
- ???? Hatvanmillió ???
- Igen. Budán akarok lakni. Zöldövezetben. És kertesházban, mert kert nélkül meghalok.
- Értem. És mennyi van most?
- Kétmillió.
- ??????

Gondolkodóba estem. Ez nehéz feladványnak tűnt.

A következőket viccnek szántam, akkor még fogalmam sem volt, hogy ez lesz a kulcsmundat:
- Akkor neked egyetlen lehetőséged van: holnap beköltözöl egy albérletbe, ott laksz egy évig, és közben megismerkedsz a jövendőbeliddel, aki vesz majd nektek egy hatvanmilliós házat!
A válasz ismét meglepett:
- Igen!

Hmm gondolkodjunk csak: azt már korábban tudtuk, hogy Nikita is el akar szakadni édesanyjától, csak nincs hova.
- Vegyetek ki együtt egy albérletet! És jövök én is, egy ilyen bulit csak nem hagyok ki! :)
- És, Robi, te? - kérdezte Nikita.
- Én is jövök!!!

Azonban most jött a neheze.
Összeállítottuk a követelménylistát:

- budai oldalon
- zöldövezetben
- XI, XII, esetleg XXII. kerületben
- Ház, vagy házrész
- Legalább 4 hálószoba + nappali
- És a költségeknek is szabtunk egy viszonylag alacsony felső korlátot.

Mondanom sem kell, hogy én kutakodtam az Interneten, időpontokat egyeztettem, kimentem a házakhoz, míg többiek várták a sült galambot, és ha egy ház olyannak tűnt, akkor szóltam, hogy nézzék meg ők is.

Így akadtunk hosszú hónapok után a Besito házra, ahol ma egy hónapja lakunk.

2 megjegyzés:

  1. Már egy hónapja együtt éltek? De hiszen csak most költöztetek? Így megy az idő? És mi lesz ha egy év után nem tudjátok már csak együtt elképzelni az életet?

    Mil! Miért csak regisztrált felhasználóknak engedélyezed a commenteket? Így csak én fogok beleírni. Nem lesz unalmas?

    VálaszTörlés
  2. Nem tudtam, hogy csak a regisztráltak... Beállítottam, most már akár a Télapó is tud! hehe

    VálaszTörlés