2006. december 14., csütörtök

Kriplik

Hello again,

valami nagyon nem stimmel nálunk, mert én is, meg Hamipipi is folyton betegek vagyunk, én mindig kevésbé, ő mindig jobban, fáj a torkunk meg ilyesmi.
De ma elhatároztam, hogy ma nem eszem édességet, mert az meggyőződésem és tapasztalatom szerint is rosszat tesz az immunrendszernek.

Ti jól vagytok?

Ja, tegnap felhívtak amerikai kiköltözős munka ügyben, és kérdezték, hogy van-e kinn valakim, mondtam, hogy az unoktestvérem. Erre fél órával utána felhívott a kb négy éve nem látott /hallott nagynéném, aki Amerikában tölti ideje nagy részét Viktória unokatesómnál.

3 megjegyzés:

  1. Juhééé! Akkor meg tudod adni a telefonszámát édes öcsém?
    És mi ez a kiköltözős meló? Csak nem akasz kitelepülni?

    VálaszTörlés
  2. Hát azt pont nem, mert persze nem mentettem el... De lehet, hogy még megvan a fogadott hívások között, majd megnézem...

    Dehogy akarok kitelepülni, csak mindig is szerettem volna fél-egy évet kint tölteni valahol külföldön, aztán most megkeresett egy ügynökség.

    De korántsem biztos, hogy kimegyek, csak gondoltam, megnézem, miről van szó, mennyit fizetnének, stb.

    VálaszTörlés
  3. Engem is érdekelne, légyszi add meg az ügynökség számát. "I code html for food" jeligére...

    VálaszTörlés