2010. augusztus 2., hétfő

Kapolcs 2010!!!

Hétvégén lementem Kapolcsra és fantasztikus volt!!!
Lefelé vittem "stopposokat" is (Facebookon "stoppoltak", hehe)
2 éjszakát ott töltöttem, és hát ez az eklektikus-népi-falusi hangulat nekem nagyon bejött mindig is, most is...

Amit láttam:


Felvidéki művészek:
Rozsnyói Meseszínház - Hüvelyk Matyi :D :D :D
Benkó Ákos és jazz zenekara
Korpás Éva és zenekara




Öcsön Lajkó Félix és Brasnyó Antal






Szombaton pedig a legfantasztikusabb élmény az egész hétvégén: a monostorapáti templomban a szentmisén részt vettek a veszprémi Dohnányi Ernő Zeneművészeti Szakközépiskola növendékeiből álló Auer Szimfonikusok, és a mise után egy órás koncertet adtak a templomban, többek között ezeket is:

Händel: Tűzijáték – szvit
Beethoven: Prométeusz teremtményei – balettzene
Csajkovszkij: Olasz capriccio
Liszt: Les Preludes – szimfonikus költemény




meg ezt:



Szerdán megint játszanak Veszprémben ugyanezzel a műsorral, de kibővítve, mindenképp menjetek el!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése