2010. július 27., kedd

Silja Serenade


Na sziasztok ismét

pár bejegyzéssel ezelőtt írtam egy hajóról, most bővebben:

ezen a hajón fogok táncolni 2 hónapig!!!!

Juhuhuhúúúúú :)

Lóska Attila barátom, akivel 20(!) éve együtt kezdtem táncolni, már régóta "hajózik": kb az egész világot bejárta New Yorktól Dubai-ig, és most egy Svédország-Finnország közötti kompra szervez társulatot az október-novemberi hónapokra.

És én is megyek!!!

Már alá van írva a szerződés, aug 11-én jön Pestre egy kubai koreográfus, és 2 héten keresztül tanuljuk a show-t... (Pontosabban 2x1 órás showt.)

2 hajó van egyébként: Silja Serenade, Silja Symphony



Gondolom egymással szemben közlekednek a Stockholm-Helsinki viszonylatban, de ez csak tipp.
Ezért tulképpen két csapat van a két hajóra, mindegyik csapatban 2 férfi + 6 női táncos...

Ez egész gárda tök fiatal, mindenki most jött a táncművészetiről, de a kornak vannak előnyei is, így én leszek az ún. Dance Captain vagyis a csopvezető...


Na majd mesélek még, ha van fejlemény...

Ja, a hajóról:

Tonnage:58,377 gross register tons (GRT)
Length:203.03 m (666 ft 1 in)
Beam:31.5 m (103 ft 4 in)
Draught:7.1 m (23 ft 4 in)
Ice class:1 A Super
Propulsion:4 × Wärtsilä-Vasa 9R46 diesel engines, 32,500 kW (43,583 hp)
Speed:23 knots (43 km/h; 26 mph)
Capacity:2,626 passengers (originally), 2,852 (currently)
986 cabins
450 vehicles (950 lane meters)

3 megjegyzés: