2010. augusztus 11., szerda

Profi táncművész leszek :)

Gyerekek, marha jó volt az első nap!!!
Nagyon fárasztó volt, de nagyon boldog vagyok :)

Azt hittem, hogy viccelnek ezzel a 8 órás próbával, de nem!!!!
Áááááá!!!

2 db 5 perces számot tanultunk meg, de persze még dadogom az egészet...
Olyan emelés van a végén, hogy azt hittem, hogy képtelen leszek megcsinálni!!!
De sikerült. A partnerem a vállamon támaszkodik fejjel lefelé én pedig nyújtott karral kitolom a csípőjénél tartva, noooormális???? :)
Igaz, egy másikat nem sikerült, amikor "szimplán" fel kellene ültetni a vállamra :(

De nem adom fel :)

Na majd remélem készítek fényképet holnap a csapatról....

Szurkoljatok, hogy holnap reggel lábra bírjak állni, de úgy érzem menni fog, hála a múlt heti 4 napos Raza Hammadi-tréningnek, respect...

A hátamat persze meghúztam az emelésekben, de ennyi még belefér... Csak nagyobb gond ne legyen...

Tegnapelőtt még marhára fájt a derekam meg a talpam(!) a múlt heti tréning miatt, ahhoz képest most istenesen vagyok!

Pusszancs

3 megjegyzés:

  1. Szurkolok neked de azért vigyázz magadra!Irigyellek:-)
    Csaba

    VálaszTörlés
  2. Hajráááá, toljad!! Híres leszel :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi a szurkolást, Csaba és Réka!!!

    :)

    Gyertek majd ki látogassatok meg Stockholmban :)

    VálaszTörlés