2010. augusztus 25., szerda

Utolsó nap + búcsúzás

Sajnos kicsit/nagyon meghúztam egy izmot a bal sípcsontom mellett...
Vagy nem is tudom mi történhetett...

Most kicsit be van dagadva, és csak nehezen tudom használni a bal lábamat, mert néha belenyilall ha rálépek.
Abban bízom, hogy holnapra jobban lesz...

Ma azt tippeltem, hogy csak egy levezető próba lesz, de nem. Minden számot kiveséztek ahol probléma volt, és aztán még egyszer le kellett táncolni majdnem az összes számot...

Mindenki kikészült a végére, én is, lásd a képeket alább:





Apu bejött meglátogatni, itt egy kép!




Aztán Kristóf öcsémmel és Emese barátnőjével találkoztam, áthoztak egy mérleget, hogy lemérhessem a csomagomat, ugyebár max 20 kiló...


Aztán meg lementem a Rióba, mert ott volt megbeszélve találkozó, és tényleg sokan összejöttünk a Botafogo reloaded-ből, most nincs is mindenki a képen, pl Erika, Robi, stb. Aki rajta van: Zsófi, én, Monyó, Favi, Judit.


Aztán hazajöttem pakolni. Már tegnap elkezdtem, de persze a vége a legnehezebb.
Most még vasalnom/szárítanom kéne a frissen mosott edzőruhákat...

Szurkoljatok a lábamnak!

Első előadás szept 2, de persze előtte még rengeteg színpadpróba, szóval 1-2 nap alatt rendbe kell jönnie!!!

Pusz: Milán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése