2008. május 18., vasárnap

Milán 32! 1.rész

Mint azt bizonyára sokan tudjátok, februárban töltöttem be a 32. életévemet, s ezen jeles alkalomból Ági kedvesem egy igazi meglepetéspartit szervezett!

Én az egészről mit sem sejtettem, csak akkor szembesültem a dologgal, amikor megkérkeztünk Ágiék telkére, és ott a sötétből huszan kiáltottak rám, hogy "Boldog születésnapot!"

Nem kicsit tojtam be, képzelhetitek...

Itt egy kép még a parti kezdetén, amikor összegűltek a tett színhelyén, és vártak minket Ágival...
Elöl Kriszta, bal oldalon férje, Gábor, Gáborral szemben Zoltán, Csilla jobb oldalán Karolin, Zoltán kedvese, Karolin mellett háttal F6.


Na és itt a konfettizuhany. Én már túl vagyok az első sokkon :)


Magyarázom az élményeimet: "Tudjátok milyen az, amikor ráordítanak az emberre váratlanul az üresnek hitt lakásban?"


Kaptam baráti ölelést Gáza barátomtól :)


És koccintottunk is...

2 megjegyzés:

  1. Kedves Milán!
    Hát ez jó buli volt!
    Egyébként tényleg: a 104. napon válik időszerűvé az élménybeszámoló avagy ki kell érlelni "a művet"!! (De ennyi ideig!?)
    Na csók: Anyu

    VálaszTörlés
  2. Megjegyzés - 2. rész:
    És persze: BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT!
    Máskülönben pedig: BOLDOG NÉVNAPOT
    (merthogy ma meg az van)!
    Puszi: Anyu

    VálaszTörlés