2007. január 19., péntek

Na, most meg én vagyok beteg

Üdv.

Az utóbbi hónapokban nagyon gyakran elkap valamiféle influenza, de mindig csak enyhe tünetekkel: rossz közérzet, étvágytalanság, fejfájás, enyhe izomfájdalmak.
De most kicsit jobban elkapott, érdekes, hogy minden előzetes értesítés nélkül... Pontosabban a torkom rekedt be a tegnapi salsa órámon, de akkor azt hittem, hogy csak túl sokat kiabáltam.

Viszont ma reggelre már teljesen kripli lettem, úgyhogy nem is mentem dolgozni. Cserébe Lala barátom salsa oktató DVD-jét nézem, mert bizony rámfér a lépések tudtatosítása, különösen lányoké...

Elhatároztam, hogy a salsa óráimnak az összefoglalóját mindig leírom egy-egy blogbejegyzésben, mert ez később nagyon hasznos lehet!

Jobbulást mindenkinek, aki beteg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése