2007. január 10., szerda

Catan Faviéknál

Ma reggel 8h-kor kaptam egy levelet, hogy szombaton tartatik a Catan magyar bajnokság első fordulója.
Kb 10 perc múlva már hívott is Favi haverom (alias Favágó), hogy bizony gyakorolnunk kell!
Én ugyan nem tervezem, hogy elmegyek a szombati versenyre, de már nagyon rég láttam Favit is meg Pistit is (alias Picsuri), így belementem a dologba.

Úgyhogy este hétkor már itt is voltunk Faviék új lakásában! Azóta persze még hozzá sem kezdtünk a játékhoz: először körbemutogatták a lakást, aztán babáztunk Lillával, aztán vacsiztunk, aztán megnéztük a Catan világbajnokság eredményeit az interneten, aztán megmutattam Favinak xy-t az iwiw-en, aztán most meg itt osztom az észt a blogomon :)

Éppen fürdetik a gyerkőcöt, utána csak elkezdjük!

Íme a Favi család + Pisti + Milcsibácsi:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése