2022. november 6., vasárnap

"Golden Autumn" a Tamera közösségben

Ismét tollat ragadok, mert egy tartalmas és izgalmas útra kerekedtem: jelentkeztem a "Golden Autumn" című kéthetes programra a Tamera közösségbe. Kedden érkeztem, most vasárnap van, tehát már 6 napja itt vagyok, de csak most kezdtem blogolni.
Tamera egy immár 40(!) éve működő együtt élő és dolgozó közösség Portugáliában. A fő célkitűzésük eredetileg a földdel való barátságos együttműködés volt, újfajta földművelés, újfajta vizgazdálkodás. Azonban hamar kiderült, hogy a konfliktusok nagyon megnehezítik a hatékony munkát, ezért a fókuszt kiegészítették az emberek közötti barátságos együttműködéssel (ennek egyik példája az un. "Fórum", erről irok majd máskor). Harmadik célkitűzésük a szexhez és szerelemhez való progresszív hozzáállás (ennek egyik példája az un "love bungalow"-k, erről is írok majd)
Engem elsősorban a konfliktuskezelés illetve a közösség hosszú távú fenntartása érdekel, ezt szerettem volna az élő példán keresztül látni és hallani...
Az eddigi 6 napon persze már sok minden történt, majd apránként leírom...
Íme az elmúlt heti programtáblázat, lásd a képet!
Ma Tamera egyik szellemi központjában jártam, az un. Stone Circle-ben, lásd a videót az alábbi linken!

2 megjegyzés:

  1. Milyen volt a ma reggeli meditáció?
    Kb. hányan vagytok jelenleg a "Golden Autumn" programon?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Végül nem mentem el sajnos. Az egész közösségben kb 150 ember él.

      Törlés