2022. november 11., péntek

Érzéki/erotikus vezetett esti program

Két vagy három napja az egyik itt dolgozó önkéntes szervezett egy "Temple night" programot, amit közérthetően fogalmazva talán érzéki/erotikus vezetett programnak lehetetne nevezni. Attól erotikus, hogy az emberek közötti érzéki-erotikus-szexuális jellegű kapcsolat/kapcsolódás/érintkezés van a fókuszban. Ez kb azt jelenti, hogy a facilitátor által fokozatosan felépített "játékok" mentén lehetőség van egymással találkozni és ezekben a találkozókban nincs megtiltva a szexuális jellegű közeledés és megnyilvánulás (természetesen közös akarat vagyis konszenzus esetén), pl akár csókolózás vagy felizgulás (de meztelenség nélkül).
Én már sokszor voltam hasonló eseményen, de itt most az este nagy részében nagyon pánikban voltam... Először egy egyszerűnek tűnő szerepjáték miatt kezdtem szorongani (az egyikünk pl könyörög a másikunknak hogy mosogasson el és a másik folyton nemet mond - ezzel a nemet mondást gyakoroltuk játékos formában) . Ugy éreztem nem tudom ezt felszabadultan játszani, a szerepjáték jellege miatt. Később pedig volt az élményem, hogy a nők kb levegőnek néznek engem és ettől nagyon hamar elszállt az önbizalmam.
Azt éreztem hogy kb 5 éves vagyok, kicsinek éreztem magam és hogy "nem vagyok elég jó".
Óriási szerencsémre volt egy olyan sarok a teremben amit azoknak tartottunk fenn akik elveszve érzik magukat - egy hangulatos kanapét készítettünk egy szép sárga takaróval és hát az este egy jó részét ott töltöttem, többnyire másod- vagy harmadmagammal (Összesen kb 25en lehettünk plusz a vezető).
Ez egy menedék hely volt tulajdonképpen és az egyik ismerősömtől még támogatást is kaptam ott beszélgetés és baráti/szülői érintés formájában, ez nagyon jól esett, ezúton is köszönöm neki! :)
Egy jó idő után ki tudtam jönni onnan, és táncolni is tudtam és persze irigyekdve néztem a csókolózó párokat :) 
Ez az élmény szemfelnyitó volt számomra: pánik helyzetben fel lehet vállalnom hogy pánikban vagyok és (jelképesen legalábbis) elvonulni a pánik sarokba, majd vissza is lehet jönni onnan.
Halleluja! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése