2010. december 5., vasárnap

Vallomás

Tartozom egy vallomással.
Idáig próbáltam elsunnyogni a dolgot.
Mert hát vannak történések, melyekre az ember nem túl büszke.
És vannak olyanok is, amiket szeretne inkább eltitkolni, annyira kínos.
És olyan is van, amit legjobb volna elfelejteni, mert még magam előtt is szégyellem.
És végül azok, melyekre még kategória sincsen, mert még rágondolni sem merek.

Nos, ez utóbbiak közé tartozik, hogy Pisti barátom, míg a hajón voltam, a második internetes pókercsatánkban csúnyán elnáspángolt. (Az elsőt hosszú és kitartó küzdelem végén megnyertem)

Most végre szembe tudok nézni a történtekkel, és leközlöm a nagy nyilvánosság előtt :)

Ü: M

2 megjegyzés:

  1. :-))))))))

    Na mi van Milcsi, a lelkiismeret furdalás miatt nem tudtál aludni?

    Pedig pénteken a bulin meg sem említettem a dolgot. Én már beletörődtem, hogy megszégyenültem az egész internetes társadalom előtt:-)
    De így már minden okés.

    VálaszTörlés