2010. december 26., vasárnap

Favi 40 éves lett!

Hihetetlen, de igaz: Favi 40 éves lett...

Dec 24-én született a drága, úgyhogy soha nem szoktuk személyesen felköszönteni.
DE MOST! Ráadásul meglepetés volt! :)
Megszerveztem, nem kis melóval, mert mindenki hülyének nézett: "Karácsonykor??? Nooormális vagy???"
De végül egész sokat voltunk, pont mint az alábbi képen (plusz Zábel Moncsi, aki a képet készítette), amit meg is kapott tőlem bekeretezve A3 méretben.


És szerencsére tényleg sikerült titokban tartani, egészen addig, amíg csillagszórókkal felvértezve beléptünk a nappaliba, ahol éppen a fenyőfát díszítette :)

Favikám, isten éltessen!

Most egyébként Parádfürdőn vagyok az Erzsében Hotelben, íme egy kép a szobám ablakából:



Ugyanis éjszaka szerencsére egy jó adag hó esett, úgyhogy most mesebeli a táj.



Ciao!

u.i.: Na még egy kép amit kirándulás közben készítettem, nekem tetszik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése