2010. december 2., csütörtök

Itt a tél, esik a hó, és ez nagyon tetszik nekem :)

Leesett az első, sőt, már a második-harmadik hó, és ma a moderntánc-tréning után Nóri tanárnővel hógolyóztam is egy kicsit, aztán meg Kristóf öcsémmel is, nagyon élveztem :)

De úgy látszik Kató anyámnak is tetszik a téma, mert fotózott egyet-kettőt Normafa és Makkosmária (Budakeszi) között, íme egy fotó, ami szerintem jól sikerült, csak így tovább, Muterka! :)

Ez a Makkosmáriai templom:


Ez meg egy pad, gondolom a környéken:


Ha a hétvégén is megmarad a hó, én is beveszem magamat a rengetegbe remélhetőleg többedmagammal!!!
Aki csatlakozni akar, jelentkezzen :) 

Ja és még valami: Földi Béla múlt hét pénteken megdícsért!!! "Meg kell mondjam, hogy tisztultak bizonyos dolgok." Na ilyen se volt még és nem is lesz szerintem :)

2 megjegyzés:

  1. De lesz :)))!
    Apropo: Botafogo 2010. évi karácsonyi estjén fellép a "Botafogo Reloaded" is?
    U.i: Kösz a biztatást!

    VálaszTörlés
  2. Nem-nem, mégsem lépünk fel, nem tudtunk volna rendesen felkészülni... Majd elvileg a Botafogo 25. születésnapján, májusban...

    VálaszTörlés