2010. november 12., péntek

Itthon

Nem szaporítom a szót, itthon vagyok, Kristóf öcsémék megvendégeltek egy kiadós hazai lakomával, ezúton is köszi :) jól belaktam aztán irány az ágy mert a 2 óra alvás igen kevésnek bizonyult, de most már jól vagyok és boldog hogy újra itthon lehetek a saját lakásomban, juhuhúúú :) stabil talaj a lábam alatt és bármikor kimehetek az utcára 0-24 :D

Már sokakkal beszéltem is telefonon, remélem mindenkivel tudok találkozni mihamarabb pl holnap az arany10-ben salsa!!!! :)

A projektet ezennel sikeresen lezártnak tekintem, és ezúton megköszönöm Minden Kedves Blogolvasónak a kitartó figyelmet!!!! :)

Az alábbi zenével/videóval teszek pontot a történet végére, hálát adva a Sorsnak hogy ilyen jó dolgom van :)



(Mozart Koronázási Miséből a "Gloria", a Római Szent Péter Bazilikában , a Bécsi Filharmonikus Zenekarral és a "Wiener Singverein"-nel, vezényel Herbert von Karajan, 1985)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése