2009. december 25., péntek

Dakarban - 2009.12.25.

Szevasztook

Tegnap voltam ejfeli misen ami itt tiz harminckor kezdodott...
Erdekes elmeny volt a sok fekete kozott; voltak szerintem kb ezren vagy meg tobben.
Pedig itt a lakossag 95 szazaleka muszlim.

Sajnos nem tudok feltolteni kepet, nincs hozza az internetkavezoban megfelelo cucc.

Egyik nap veletlenul eszrevettem, hogy a dobora helyszinetol szoval a dobora helyszinetol 5 perc tavolsagra van!

Le is mentem, nagyon szep, de nagyon szemetes, mint minden itt Dakarban .

Furodni meg nem furodtunk, de ma akarunk!

A helyiek egyebkent nagyon kedvesek, mindenki kezfogassal koszon es utana a tisztelet jelekent neha megerintik a szivuket.

- Bon jour, ça va?

Ugyanis mindenki beszel franciaul, angolul pedig szinte senki, bajban is vagyok...

A multkor azt irtam, hogy nagyon szepen oltozkodnek, hat valojaban ez csak a nokre igaz, a ferfiak kozul csak nehanyan adnak magukra...

Tegnap megvolt az elso tancoram, nagyon jo volt, de sajnos faj a derekam...

A "guineai balett" - ami egy afrikai neptancegyuttes - nagyon szuper, 3 oran keresztul nyomjak egyfolytaban, hihetetlen...
Mezitlab.
Betonon.

A proba a helyi kulturalis kozpont "szinhaztermeben" van: egy szabadteri betonplacc, korben betonfallal, beton lepcsokkel ules gyanant, es egy betonbol keszult szinpaddal.

Kivonul vagy 20 tancos fiatal ferfiak nok vegyesen, es vagy 10 dobos, es a dobosok olyan zenet csapnak, hogy leteszem a hajam!

Van rendes bemelegites es gyakorolnak kulonfele nehezebb lepeseket, aztan pedig az egeszestes tancshow-jukat gyakoroljak, termeszetesen vegig elo zenere!

A dobosok csak ferfiak.
Csinaltam egy csomo szuper videot Kristof ocsem fenykepezogepevel , majd feltoltom a youtube-ra.

Az ido tovabbra is szuper, az arcom le is egett egy kicsit!

Na egyelore ennyi, mindenkinek Boldog Karacsonyt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése