2009. december 28., hétfő

Dakar 2009.12.27-28.

Van a helyieknek egy tradicionalis huseteluk, tegnqp este ettem is, de nem volt jo, ragos volt.
Edesseget nem nagyon esznek, szerencsere...
Egyebkent mindig rizst esznek, kiveve reggelire, mert akkor bagettet!!!

A kavet meg a teat nagyon-nagyon-nagyon megcukrozzak. brrr...

Tegnap voltunk egy marha jo rezervatumban 50 km-re delre dakartol, autoval lehetett benne kozlekedni, mert olyan nagy volt, es a kocsi tetejen ultunk, onnan lestuk a zsirafokat, antilopokat, varacskos disznokat, lattunk orrszarvut is!!!
Meg bivalyt, sokfele madarat, majmokat, krokodilt, nagyon-nagyon kiraly volt! Mindenhol majomkenyerfak, madarcsiripeles, es 30C fok.

Ma delelott vegre furdtem a tengerben!

Oriasi hullamok vannak, olyan nagyok, hogy nem is tudtam keresztulverekedni rajtuk magam, csak kb 100m-re tudtam beuszni, mert utana mindig kidobott...
De nagyon szep tiszta, legalabbis ugy tunik. A helyiek nem furodnek, legalabbis itt es most nem .

A tengerparton sok fiatal focizik, es sportol, fut, tornazik egyedul, kb mint a margit szigeten, erdekes...

Tengerpartrol hazafele jovet vettem egy boltban cukros tejfolszeruseget, meg nem tudom, hogy mi az, nem volt rossz, lehet, hogy ettol fogok orok eletemre hasmenest kapni?

Reszvetem.

1 megjegyzés: