2009. december 26., szombat

Dakar 2009.12.26 no.4

Na ennyit a terkepekrol.

ha a helyett q-t irok ne lepodjetek meg...

Tegnap bementunk Dakar kozpontjaba, ami pont a varos ,asik felen van, ugyhogy a taxi kozben jol kinezelodtem magam.
A vqros legnagyobb piacara mentunk, vettem mindenfele aprosagot a hazaiaknak...

Meg magamnak is egy nyaklancot.

Aztan megneztuk Dakar legnagyobb mecsetjet, vegul a helyi neprajzi muzeumba, szuper maszkok es dobok meg egyeb hangszerek kiallitva, nagyon rendben volt.

Este viszont nemtervezett kalandban volt reszem:
este un. dumdumba partyra mentunk, en a keszulodes alatt kimentem a wc-re, a haznak van egy kozos wc-je kinn van a folyoson. Igen am, de mire visszajottem, a tobbiek sehol!!!

A szomszedokk mutogattak, hogy mar elindultak.
Rohanok ki, a szokasos utvonalon a kulturkozpontba, hatha ott vannak, de persze nem ott voltak, mert mint kesobb kiderult, taxiba szalltak!!!

megyek vissa haza, probalom magyarazni a szomszedoknak, hogy hivjuk fel Ibrot, Hadit, Abdult, akarkit... Ja, persze a telefonom me a ruham meg mindenem be volt zarva a lakasba, ajjaj...

Mutogatjak kezzel-labbal, hogy ne, tudjak a szamot.

De az egyik asszonyka erre elkisert a Hadi nevu lany hazahoz, hatha otthon van, de nem, csak a novere.

Hoszabb korok utan ra tudtam oket venni, hogy hivjak fel Hadit, es ugy tunt, hogy ertem fognak jonni... Ropke egy ora mulva tenyleg ertem jottek, es igy aztan tudtam csatlakozni a tarsasaghoz a dumdumba partyhoz...

Igy vegul 2 igazi helyi lakast is megnezhettem, nagyon kicsik es gyengen felszereltek, legalabbis amennyit lattam beloluk.

A dumdumbe parti pedig egy utcabal volt, dobzenevel, rappes enekessel, es a helyiek tancoltak fantasztikus gyorsan es eroteljesen.
Vegul ravettek, hogy en is tancoljak a sabar nevu tancban, amivel csak ket gond volt:
nem tudok sabart tancolni, es ez egy szolisztikus tanc, vagyis egyedul ugrqndoztam vagy 200-300 helyi kozott a ter kozepen, hehehe...

Majd meg irok, ciao

2 megjegyzés:

  1. Helló Bátyó!!!

    Nagyon király a blog. Most végig olvastam, és nagyon jól esik hogy ilyen jól megy a sorod. Ilyenkor lehet érezni mekkora a király dolog ez az internet cucc...

    Na további jó mulatást, és írj sokat had olvassunk, csodáljunk téged és kalandjaidat, és had irígykedjünk még többet.

    Csók Kristóf

    VálaszTörlés
  2. Helló bruderkám!

    Jó kis sztorikat énekelsz meg az oldaladon, bár kicsit tánc és dob centrikusak a postok.
    Ezek a szenegáliak naphosszat csak ropják és buliznak?
    Mikor melóznak?
    És ha ennyi piac van, akkor miből él meg az ottani Tesco, Aldi és a többi üzletlánc?
    Vagy nem akarod azt mesélni, hogy ott ilyen nem létezik ???

    VálaszTörlés