2011. augusztus 2., kedd

Függöny

Pár hónapja vettem ikeában egy falra szerelhető rolós függönyt, és Kristóf öcsém ma átjött felszerelni :)

"Hányra jöjjek?"
gyere 9-re
nem jó jövök 10-re
de csak egyig érsz rá, akkor kevés lesz az idő!
Nem lesz kevés! Fél óra elég!
OK.

Nos itt van immár egy órája....

Egyelőre fúrtunk 4 lyukat, de a fal túlságosan porlik és nagyobb lett a lyuk mint kéne...


E miatt a tiplit nem fogja eléggé a lyuk, e miatt elforog a tipli.
Valamint a 4 lyuk is túl közel került egymáshoz...

Úgyhogy most fúrtunk még 2 lyukat 5-ös fúróval, hogy kipróbáljuk, úgy jó lesz-e...


Ajjaj ebből mi lesz???!!!???

:)

Nem megy bele a tipli.
Mélyíteni kell.
Újra beillesztjük a tiplit.
Még most sem jó...
Megint elfordul a tipli.

Gondolkodás.

Kristófnak lassan indulnia kell...

Nem jó a tipli, venni kell újat.
XIII. kerületben profi csavarbolt.

Indulunk...

A csavarboltban:




Végül vettünk 20 db "gagyi falhoz való" tiplit+csavart, remélem, jó lesz...

Most öcsi elment dolgozni, majd meló után remélem jön folytatni a nagy projektet....
:)
Csók

Na ismét itt van, hozta a kollegáját...


Így sem megy.

Loctite kéne.

Vagy gipsz

vagy faberakás és abba belecsavarni.

Kerítsünk fát.

Lemegyek az udvarra.

A szomszéd azt javasolja, hogy csemperagasztóval töltsük ki a túl nagy lyukat.

Hoz is fel.

De nekem indulnom kell...


4 megjegyzés:

  1. Hi, 1-2 napja még egy jó kis fotóriport is volt ezen a blogon a múlt hétről — hova lett? :((

    VálaszTörlés
  2. Szia Milán! Bár nem ismerjük egymást, de sokat olvastam a blogod, főként azért, mert szeptembertől én is a Serenadon fogok dolgozni és szeretnék megtudni pár hasznos infót(bár így is elég sokat tudtam meg). Hol vagy hogy tudnánk beszélni/levelezni?

    VálaszTörlés
  3. Hello :) Szurkolok neked, hogy jól sikerüljön, biztos vagyok benne, hogy nem fogod megbánni!
    Írj a horvath pont milcsi kukac gmail pont com címre!

    VálaszTörlés