2011. augusztus 26., péntek

Botafogo jubileumi gálaest - 2011.10.29 szombat 15h és 19h

Nos, úgy tűnik, a tavaszról elhalasztott 25 éves jubileumi Botafogo gálaest október 29-én szombaton lesz megtartva, mégpedig a Nemzeti Táncszínházban!!!

Emaileztem Dalotti Mesterrel, és elmondta, hogy már jegyek is kaphatók.
Itt:

http://www.jegy.hu/search.php?s_name=Botafogo+25&s_city=&s_venue=

2 előadás!!! 15h-kor és 19h-kor!

Ami külön extra, hogy valószínűleg egy szólót is táncolhatok!!!!
Juppiiii :)

Úgyhogy mindenkit ezúton buzdítok, hogy vegyen jegyet! :)
Már most látszik, hogy fogy, ha rákattintok a linkre, szóval ne nagyon halogassátok...

A szólómról: nem azt fogom táncolni amire idén április-májusban készültem fel:



Hanem a tavalyi "Őrült élet" nevezetűt.

Na ha ez összejön, akkor már tényleg letehetem a lantot végre :)
Egy bajom van, szokás szerint: fáj a derekam...
Ma voltam gyógytornásznál, 2 óránként McKenzie gyakorlatokat kell végeznem...

http://www.youtube.com/watch?v=zVNWIgO1Rio&feature=related


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése