2011. március 15., kedd

Nemzetközi "Pí" nap

Drágáim!

Tegnap volt a nemzetközi "Pí" nap!!!
Hogy miért???
3.14
Megvan??? :)
Ráadásul ez Einstein születésnapja!!!

És megtudtam, hogy vannak ún. "Pí versek" is:

http://index.hu/tudomany/2011/03/14/eljen_a_nemzetkozi_pi-nap/

Ennek apropójából felkértem a negyhírű Tropa Omárt, írna ő is egy pí verset, és lőn:

„Pi” versike a NEMZETKÖZI „PI” NAPON

3,141592653589793


1.

Zalaváry talányos tánca
(Töredék)

Áll a tánc, a disco,
beleizzad öt hercig fickó;
bár járja Zalaváry –
berezelve! –
leverve menekülne már…


2.

Korai ráncok

Ott a ránc a bőrön!
Fiatalság, ez mégsem illik!
Tán múlás álorcája
kedvesebb tenéked?
Tündökölj még!


2011. március 14.                                                 Tropa Omár

3 megjegyzés:

  1. Köszönöm, Milán, hogy feltetted a "Pi" versikét nevezetes blogodra. Azóta egy szót módosítottam a versikén, s ugyanezekre a számokra írtam egy másik szöveget is: mondanom sem kell, hogy teljesen más lett. Küldöm e-mail-en, csatolva, s ha úgy gondolod, közöld e módosításokat. Hajrá, Milán!

    Tropa Omár

    VálaszTörlés
  2. Milán, tedd közhírré, hogy szombaton Hold-nap lesz: rekord közelségben lesz a Földhöz viszonyítva.

    Szép napokat kívánok!

    Omár

    U.I. A végleges "PI" anyagomat feltehetnéd: 2 vers. Köszönöm.
    Tropa

    VálaszTörlés
  3. Rejtő Jenő alias P. Howard2011. április 3. 9:59

    Elolvastam Omár születésnapi köszöntőjét, s most már vidulok holtomban is. Köszi, Milán, hogy feltetted a blogodra; mindig nézem. Frissíthetnéd kicsit sűrűbben is.

    Rejtő Jenő alias P. Howard

    VálaszTörlés